דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מארגנת חתונות 

מאת    [ 15/02/2013 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 1784 פעמים ]

 

 מי לא ראה את הסרט המצויין של ג'ניפר לופז "מארגנת החתונות"? (אולי השאלה היא בעיקר לבנות שבינכם). מעבר לאיכות הסרט, היופי של ג'ניפר לופז וכמובן הקסם של  מתיו מקונוהיי, אני בטוחה שכל אחד מכם תהה ולו לרגע אחד, האם באמת יש צורך במארגנת חתונות, או שמא , ממש כמו בסרט, הכלה הופכת ללא רלוונטית והכל הופך לאירוע בסגנון המארגנת עצמה?

אז התחבטתי בשאלה הזו לא מעט, היות וגם התחתנתי ממש לא מזמן, ואני חייבת לציין מספר דברים. כן, כאשר הזוג מארגן את החתונה לבד- הם יכולים בסוף הערב להסתכל אחורה ולומר בגאווה: "את זה אנחנו עשינו". אבל מה העשינו הזה גזל מהם? לילות ללא שינה, המון לחץ, זמן לא מוגבל של חיפושים וריצות, ובעצם חיים לא קלים בכלל. אז נכון, אני לא השתמשתי בשירותי המארגנת, ועשיתי הכל בעצמי, אך אני רוצה בדיעבד לספר לכם מספר יתרונות לנושא.

תראו- אירוע הוא חוויה בלתי נשכחת- ולרב חד פעמית, בעיקר אם מדובר בחתונה. כל מה שאתם חולמים עליו, אפשרי- רק בגדר התקציב הקיים לכם ביד. ארגון חתונה אינו תהליך פשוט. מישהו צריך לארגן, לךדאוג להכל מההתחלה ועד הסוף, להפיק, להשיק ומה רק לא. יש כל כך הרבה חלקים באירוע, טרום האירוע, קבלת הפנים, עיקר האירוע, סיומות שלו, אטרקציות במהלכו...

כאשר קיים ליווי אישי צמוד מבעל ניסיון, שיודע בדיוק מה יש לעשות, ועל אילו נקודות ללחוץ יותר ועל אילו פחות- התהליך יכול להיות קל ושקט יותר.

כמו שאמרתי לפני כן- הכל תלוי בתקציב הנמצא לרשותיכם. במידה ומארגנת החתונות האירועים שאתם בוחרים לא לוקחת הרבה כסף- ואתם מוכנים להשקיע את הסכום- אני חושבת שזה שווה את זה. כל שתצטרכו לעשות זה לשבת איתה ולספר לה מה הרצונות שלכם. מה אתם חושבים ומה אתם רוצים שיהיה באירוע שלכם, משם והלאה- תנו לה לטפל בהכל, ואתם רק תאשרו ותתמכו במה שהיא עושה. חשוב מאד שיווצר חיבור בינכם לבין המארגנת שלכם- על מנת שתוכלו לבטוח בה בעינייים עצומות ולתת לה לפעול כראות עיניה.

היתרון הגדול של מארגנת חתונות זה ההכרות הטובה שלה עם הספקים השונים. ההכרות הזו יכולה לארגן לכם את מירב השירותים בסכומים נמוכים יותר ויחס חם ואוהב של הספקים.

כשמדובר בהפקת אירועים מדובר במקצוע של ממש, התמחות. כאשר אתם מפקידים את האירוע שלכם בידי מפיק מיומן הוא ידאג שהאירוע שלכם יתקתק כמו שעון והכל יהיה מושלם ביותר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב